Jak zadbać o swój wizerunek w Social Media?
Aż 97% polskich rekrutrów w swojej pracy korzysta z mediów społecznościowych, a prawie 80% z nich zatrudniło pracownika przy pomocy Social Media*. Co to oznacza? Jakich informacji szukają rekruterzy? Do czego ich używają i czy można sobie zaszkodzić na prywatnym profilu na FB?

Jak zadbać o swój wizerunek w Social Mediach?
Dla większości osób zajmujących się rekrutacją, media społecznościowe to codzienne narzędzie pracy. Chodzi tu przede wszystkim o takie portale jak LinkedIn czy Goldenline oraz – w mniejszym stopniu – Facebook. Są one często pierwszym źródłem informacji o tym, że kandydat w ogóle istnieje lub, jeśli projekt rekrutacyjny jest realizowany poprzez ogłoszenie, miejscem, gdzie rekruter może zweryfikować informacje na temat kandydata.
Dalsza treść - tylko dla zalogowanych użytkowniczek.
Zarejestruj sięlub jeśli masz konto Zaloguj się