Przejdź do treści
Skip to content

Jak przygotować swój profil na LinkedIn do szukania pracy?

Znajoma znajomej mówiła, że ktoś do niej sam napisał na LinkedIn, czy byłaby zainteresowana ofertą pracy i bach! Zadziała się magia! Znajoma znajomej przeszczęśliwa, bo właśnie zaczęła pracę w nowej firmie, a Ty zastanawiasz się co zrobić, by szczęście uśmiechnęło się do Ciebie, bo bezskutecznie szukasz pracy od kilku tygodni czy miesięcy…

Takie sytuacje to nie legendy – dzieją się naprawdę i dzieją się na co dzień.

LinkedIn jest świetnym narzędziem do znalezienia nowej pracy, ale szczęściu trzeba pomóc i przygotować swój profil na LinkedIn tak, by ułatwić rekruterom znalezienie właśnie Ciebie w gąszczu tysięcy innych kandydatów

Sukces Twojego profilu opiera się na jego skuteczności. 

Uwaga! W tym artykule/poście nie znajdziesz porad, które sekcje wypełnić na Linkedin, by znaleźć pracę. Odpowiedź jest zawsze jedna: WSZYSTKIE! Sukces znalezienia pracy przez LinkedIn nie leży bowiem w tym, CO wypełnić na swoim profilu, ale JAK to zrobić, by był on skuteczny. 

Rozłóżmy na kilka kroków, JAK przygotować swój profil LinkedIn do znalezienia pracy:

Dalsza treść - tylko dla zalogowanych użytkowniczek.

Zarejestruj się

lub jeśli masz konto Zaloguj się