Jak przygotować swój profil na LinkedIn do szukania pracy?
Znajoma znajomej mówiła, że ktoś do niej sam napisał na LinkedIn, czy byłaby zainteresowana ofertą pracy i bach! Zadziała się magia! Znajoma znajomej przeszczęśliwa, bo właśnie zaczęła pracę w nowej firmie, a Ty zastanawiasz się co zrobić, by szczęście uśmiechnęło się do Ciebie, bo bezskutecznie szukasz pracy od kilku tygodni czy miesięcy…

Takie sytuacje to nie legendy – dzieją się naprawdę i dzieją się na co dzień.
LinkedIn jest świetnym narzędziem do znalezienia nowej pracy, ale szczęściu trzeba pomóc i przygotować swój profil na LinkedIn tak, by ułatwić rekruterom znalezienie właśnie Ciebie w gąszczu tysięcy innych kandydatów
Sukces Twojego profilu opiera się na jego skuteczności.
Uwaga! W tym artykule/poście nie znajdziesz porad, które sekcje wypełnić na Linkedin, by znaleźć pracę. Odpowiedź jest zawsze jedna: WSZYSTKIE! Sukces znalezienia pracy przez LinkedIn nie leży bowiem w tym, CO wypełnić na swoim profilu, ale JAK to zrobić, by był on skuteczny.
Rozłóżmy na kilka kroków, JAK przygotować swój profil LinkedIn do znalezienia pracy:
Dalsza treść - tylko dla zalogowanych użytkowniczek.
Zarejestruj sięlub jeśli masz konto Zaloguj się