Skip to content

Jak budować markę w zgodzie ze sobą? Personal branding na LinkedIn

Wiele z nas wzdryga się na hasło: “budowanie własnej marki”. Może wydaje nam się, że to proces zbyt trudny, a może nie da się wyróżnić? Nic bardziej mylnego. Pomożemy Ci zadać sobie kilka pytań, dzięki czemu postawisz pierwsze kroki na LinkedInie lub ulepszysz swój profil, co da Ci przewagę w rekrutacji.

Fraza “personal branding” przewija się w wielu artykułach, podcastach, czy branżowych video. Czasem nawet krzyczy do nas z nagłówków. Czym tak naprawdę jest osławiony “personal branding”?

“Twoją marką jest to, co ludzie mówią o Tobie, kiedy wyjdziesz z pokoju” Jeff Bezos

Zacznij od WHY

Personal branding, to proces tworzenia własnej marki. Dlaczego tak naprawdę potrzebujesz budowania marki na LinkedInie? Warto sobie uświadomić cel, na przykład poszukiwanie pracy, bardziej świadome budowanie kariery czy chęć wyróżnienia się z tłumu. Dzięki temu możesz mieć wpływ na to, co mówią o Tobie inni ludzie. To nie takie trudne, jak (może) sądzisz.

Korzyści dla Ciebie płynące z personal brandingu

  • większa zauważalność na rynku pracy lub w danej dziedzinie,
  • więcej osób dowie się, czym się zajmujemy,
  • wzrasta nasza wiarygodność i zaufanie do nas,
  • wzrośnie Twoje poczucie sprawczości i poczujesz siłę rozwoju,
  • to rozwój Twojej kariery, lepsze warunki pracy czy znalezienie pracy.

Jak zająć się personal brandingiem?

Dalsza treść - tylko dla zalogowanych użytkowniczek.

Zarejestruj się

lub jeśli masz konto Zaloguj się