Skip to content

Jak przygotować swój profil na LinkedIn do szukania pracy?

Znajoma znajomej mówiła, że ktoś do niej sam napisał na LinkedIn, czy byłaby zainteresowana ofertą pracy i bach! Zadziała się magia! Znajoma znajomej przeszczęśliwa, bo właśnie zaczęła pracę w nowej firmie, a Ty zastanawiasz się co zrobić, by szczęście uśmiechnęło się do Ciebie, bo bezskutecznie szukasz pracy od kilku tygodni czy miesięcy…

Takie sytuacje to nie legendy – dzieją się naprawdę i dzieją się na co dzień.

LinkedIn jest świetnym narzędziem do znalezienia nowej pracy, ale szczęściu trzeba pomóc i przygotować swój profil na LinkedIn tak, by ułatwić rekruterom znalezienie właśnie Ciebie w gąszczu tysięcy innych kandydatów

Sukces Twojego profilu opiera się na jego skuteczności. 

Uwaga! W tym artykule/poście nie znajdziesz porad, które sekcje wypełnić na Linkedin, by znaleźć pracę. Odpowiedź jest zawsze jedna: WSZYSTKIE! Sukces znalezienia pracy przez LinkedIn nie leży bowiem w tym, CO wypełnić na swoim profilu, ale JAK to zrobić, by był on skuteczny. 

Rozłóżmy na kilka kroków, JAK przygotować swój profil LinkedIn do znalezienia pracy:

Dalsza treść - tylko dla zalogowanych użytkowniczek.

Zarejestruj się

lub jeśli masz konto Zaloguj się